Известие

Collapse
No announcement yet.

Закачане на предна броня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Закачане на предна броня

    Колеги, търсих с търсачка и не успях да намеря подобна тема, та...Вчера на слизане от един бордюр успях да закача бронята отдолу и се откачи от лявата страна. Някой има ли представа как се захваща това чудо?

    Трябва ли да я сваля цялата, за да я закача отново? хайде, моля ви се, някой, който е правил процедурата, да каже...!
    Last edited by tonov; d.m.y г., 20:52.
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

  • #2
    Фейслифта не зная как е.
    На моята се опитах веднъж има 4 болта отдолу, трябва ти яко гедоре с удължител ( с отвертка и камък не става) отказах се защото нямаше на близо канал, а както е на пътя не можех да навра отвертката.
    Като легнеш пред колата има 4 отвора в бронята отдолу (въпросните болтове) и още два под маската м/у фаровете (трябва да я свалиш и нея)
    Поздрави!

    П. П. Исках да я сваля и закача наново защото е леко увиснала но се отказах. Възможно е, да се държи още някъде.
    Last edited by markoff; d.m.y г., 19:34.
    146 1.3 боксер 1996г.
    156 SW 1.9 JTD 8V 2002

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:56.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        14 със сигурност не са, по-скоро бяха 13.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Сега остава да намеря къде да извърша манипулацията, понеже пред блока няма да станат нещата...
          Благодаря ви за информацията!
          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

          Comment


          • #6
            Дано не са ти се счупили каналите отстрани на бронята, в които влизат ушаците на рогчетата.

            Иначе процеса за сваляне на бронята, махаш маската (внимателно като я откачаш и дърпаш под фаровете), развиваш болтовете отдолу, отпред, и внимателно я дърпаш цялата броня напред.

            в твоя случай, може и да успейш само с развиване на болтовете от лявата страна на бронята

            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
            AR 155 2.0 16v SUPER
            Toyota Corolla 2014 S Premium
            Moskvich 2140

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
              Сега остава да намеря къде да извърша манипулацията, понеже пред блока няма да станат нещата...
              Благодаря ви за информацията!
              Намери си гедоре, ако нямаш, и ще стане и пред блока Не е голяма сложнотия, достъпът до болтовете е лесен.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Колега можеш и пред блока да я направиш.Въпросните болтове,които са от двете страни на бронята и влизат в калниците са с глава 8 а не с 13 и т.н.Аз използвам универсала отвертка с сменяеми накрайници.Щом виси само от ляво навиваш пълен десен волан.след това откачаш подкалника само от предната страна до толкова,че да можеш да си вкараш ръката.Развий болта от калника и сложи допълнително по-широка шайба за всеки случай.след това стягаш болта,закачаш подкалникаи си готов точно за 15 мин с цялата операция.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщение
                  Колега можеш и пред блока да я направиш.Въпросните болтове,които са от двете страни на бронята и влизат в калниците са с глава 8 а не с 13 и т.н.Аз използвам универсала отвертка с сменяеми накрайници.Щом виси само от ляво навиваш пълен десен волан.след това откачаш подкалника само от предната страна до толкова,че да можеш да си вкараш ръката.Развий болта от калника и сложи допълнително по-широка шайба за всеки случай.след това стягаш болта,закачаш подкалникаи си готов точно за 15 мин с цялата операция.
                  До тук добре колега, НО има и 4 болта 13 под бронята.Два на гредичките при калниците и два под водния и климатичния радиатор. И две десетки под маската.
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                    Сега остава да намеря къде да извърша манипулацията, понеже пред блока няма да станат нещата...
                    Благодаря ви за информацията!
                    Абе няма да станат, дано само не се е счупил канала. Зимата в снега я слагах моята само я вдигаш на крик ако ти е толкова трудно.
                    145 1.7 16V Boxer

                    Comment

                    Working...
                    X